Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Με πήρε ο Παπανδρέου!!!!!!!! (Ο Πρόεδρος ντε!!!!!!!)

Φίλοι μου!!!!!!!!!!!!! Βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι πριν λίγκο με πήρε το Γκιόργκο τηλέφωνο...ώπα ..συγνώμη...ο Πρόεδρος εννοώ με πήρε τηλέφωνο και μου ανακοίνωσε σε άπταιστα ελληνικά ότι με θέτει στην υπηρεσία της πατρίδας!!!!! Με κάνει Α' Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης. Και δεν είμαι ούτε εβδομήντα κιλά!!!!!!!!!!!...
Εμένα ! Βάις Πρέζιντεντ οφ δι Γκαβερμεντ!!!! Σας το είχα ανακοινώσει στο facebook ότι θα εισηγηθώ στον Παπαντρέο να με κάνει Υπουργό εμπνευσμένος από τους στοίχους του Άσιμου. Εισακούσθην! Λοιπόν. Ότι έγραψα μέχρι σήμερα στο blog δεν ισχύουν και τα αποκηρύττω μετά βδελυγμίας.Τοοοοο ξέρω ότι υπηρξα λάβρος κατά της Κυβέρνησης αααααλλααααά τώρα είμαι Αντιπρόεδρος και έχω δουλειές καιαιαιαιαι έχω και μισθό Αντιπροέδρου. So kiss my ass θα λέω ότι θέλω. Εξάλλου έτσι δεν έκανε και ο Παντελής Οικονόμου όταν τον έκανε ο Πρόεδρος αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών; Πριν ήταν καταπέλτης κατά του Μνημονίου και μία ώρα μετά την υπουργοποιησή του διέγραψε όλες του τις ομιλίες από το site του. Ποιος είμαι εγώ που θα κάνω του κεφαλιού μου;

Για αρχή αποφασίζω την πρόσληψη του Τσακ Νόρις ως συμβούλου μου σε θέματα εσωτερικών, εξωτερικών, οικονομικών, δημόσιας τάξης, δικαιοσύνης και ότι άλλο νά'ναι.

Επίσης μια παρατήρηση θέλω να κάνω. Όταν μου απευθύνεστε θα με αποκαλείτε κύριε Αντιπρόεδρε. Και μία ακόμη. Παρακαλώ τα υποκοριστικά όσον αφορά τον Πρόεδρο να κοπούν. Εξυπνάδες του στύλ "αυτός με το παλιομοδίτικο μουστάκι" , "Jeffry", "το Γκιόργκο", "αυτός που έχουμε για Πρωθυπουργό΄", "καλογυμνασμένος 50αρης", "ψηλέ κατέβα να φάμε" και λοιπές ανοησίες που έχουν γραφτεί σε διάφορα άρθρα στο blog κομένες μαχαίρι. Το λύσαμε και αυτό. Δουλειά τώρα.


Sorry λίγο μιλαώ με τον Πρόεδρο στο ροζ τηλέφωνο........

Λοιπόν. Για αρχή θα λύσω το πρόβλημα των σκουπιδιών. Τι ηλιθιότητες είναι αυτές με ιδιωτικές εταιρίες και συνοδεία αστυνομίας να μαζεύονται τα σκουπίδια;;;;; Αποφασίζω να τοποθετηθεί σε όλα τα περιπολικά πρέσσα και ειδικό σύστημα αποκομιδής σκουπιδιών! Δε χρειάζονται ούτε οι σκουπιδιάρες ούτε οι ιδιωτικές εταιρίες και κυρίως ούτε οι ενοχλητικοί σκουπιδιάρηδες. Όλοι οι σκουπιδιάρηδες θα εκπαιδευτούν από άντρες τις Αστυνομίας και θα προσληφθούν ώς αστυνομικοί για τα νέα περιπολικά-σκουπιδιάρες. Ανάλογη εκπαίδευση θα περάσουν και οι υπάρχοντες αστυνομικοί από τους πρώην σκουπιδιάρηδες (νυν αστυνομικούς) σε θέματα αποκομιδής σκουπιδιών. Οπότε έχουμε την ενοποίηση των δύο υπηρεσιών σε μία. Και πάταξη της εγκληματικότητας και μάζεμα σκουπιδιών και περιορισμός δαπανών και τέρμα οι φασαρίες με τους ιδιώτες σκουπιδιάρηδες, τους αστυνομικούς και τους παλιούς σκουπιδιάρηδες! Όποιος θέλει να μαζέψουν τα σκουπίδια από τη γειτονιά του θα παίρνει το 100! Όπως όταν βλέπει κάποιον κλέφτη έτσι και τώρα. Πάει και αυτό.



Σχετικά με την επιστολή Ραγκούση, Λοβέρδου, Διαμαντοπούλου. Αποφασίζω τον ανασχηματισμό των τριών. Ο Ραγκούσης παίρνει το Υπουργείο του Λοβέρδου, ο Λοβέρδος το Υπουργείο του Ραγκούση και...ώπα μαλακία είπα θα περισσέψει η Αννούλα. Πάμε πάλι. Ο Ραγκούσης παίρνει τοΥπουργείο του Λοβέρδου, ο Λοβέρδος παίρνει το Υπουργείο της Διαμαντοπούλου και η Διαμαντοπούλου το Υπουργείο του Ραγκούση! Μπερδεύονται έτσι και οι συνδικαλιστές που έχουν κάνει κατάλληψη στα υπουργεία τους! Επίσης την επιστολή που γράψαν θα τη σκίσω! Τι::: Την έχουν αναρτήσει στις σελίδες τους στο internet; No problem! Ο σύμβουλος μου ο Τσακ Νόρις μπορεί να σκίσει σελίδα του internet! Neeeeeeext!

Εσωκομματικά προβλήματα με τους βουλευτές που αντιδρούν στα νομοσχέδια που σώζουν τη χώρα. Ααχαχαχ0αχ0αχ0αχ0χα0χα0χ0χ0χ00χα. Έλα ρε Πρόεδρε τώρα πλάκα κάνεις. Ποιος αντιδρά; Μια χαρά δε ψηφίζουν τι τρώγεσε; Άστους να λένε. Καλά καλά αφού επιμένεις. Αποφασίζω άμεσα να αγοραστούν πιπίλες και να μοιραστούν στους βουλευτές μας. Θα τις πιπιλάνε και θα ψηφίζουν ξανά όπως συνηθίζουν, απλά τώρα δε θα μιλάν κιόλας!!!!!!!!!!!!!!!!! Πάμ' παρακάτ'.

Ή μάλλον άστο. Κουράστηκα να νομοθετώ απόψε! Ας κάνει και κανένας άλλος τίποτα μόνο εγώ θα δουλέυω; Μέσα σε πέντε λεπτά έλυσα τρία φλέγοντα θέματα. Τι στο διάολο μόνο εγώ σκέφτομαι σ' αυτή την Κυβέρνηση;;;;;;;;

 Άυριο θα αποφασίσω τι θα κάνω με τα αντίπαλα κόμματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου